niedziela, 19 marca 2017

Wielkie testowanie Smakija Zott #zakochaniwsmaku

Witam :)
W ostatnim czasie dzięki platformie TRND miałam okazję testować Kaszki Smakija.


Ochoczo wybrałam się do sklepu kupić 20 kaszek dla mnie i dla najbliższych mi osób. Do wyboru miałam aż 8 smaków, ale  niestety dwóch - czekoladowego i cynamonowego, nie udało mi się znaleźć w sklepie.
Do wyboru były:

  • Kaszka śmietankowa - kaszka manna  na mleku i śmietance bez żadnych dodatków.
  • Kaszka z sosem owoców leśnych
  • Kaszka z cynamonem
  • Kaszka z sosem z wiśni
  • Kaszka z sosem z truskawek
  • Kaszka z czekoladą
  • Kaszka z sosem jabłkowo-cynamonowym
  • Kaszka z sosem z malin
Moimi faworytami były kaszka z sosem jabłkowo-cynamonym, z sosem z truskawek i z sosem z malin.

Kaszkę śmietankową bez dodatku wykorzystałam jako bazę do zrobienia swoich własnych smaków:
  • kaszka z tartym jabłkiem i rodzynkami
  • kaszka z nasionami chia i daktylami
  • kaszka z sosem z kiwi 









1 komentarz:

  1. Też miałam przyjemność testowania kaszek smakija..moje "naj-naje" to kaszka z jabłkiem i cynamonem i z cynamonem oraz czekoladowa. Poza tym wiśniowy i truskawkowy sos....bajka. Kaszki są pyszne! Lekkie, mleczne i sycące.

    OdpowiedzUsuń